Telefoon

+31(0)6 23 11 10 67

E-mail

info@eventsoft.nl

!PORTO-LITE voor portofoon
registratie
& uitgifte

Portofoon registratie, uitgifte en retourname inclusief kanaal indeling en accessoires.

De functionaliteiten

Onze software oplossingen en diensten. Standaard is onze software Nederlandstalig. Wanneer we gebruik maken van databases in de cloud staan deze altijd in een gecertificeerd datacenter in Nederland of Duitsland.

Registratie

Registreer je portofoons, kanaal indeling en accessoires en stel een portofoon set samen voor je medewerkers. Direct inzichtelijk wie-welke-portofoon gebruikt/in bezit heeft.

Standaard tabellen

Er wordt gebruik gemaakt van een aantal standaard tabellen om de invoer te vereenvoudige en te standaardiseren. Denk bijvoorbeeld aan kanalen, accessoires, afdelingen enzovoorts.

QR-code of NFC-tag

Om de uitgifte en retourname snel en eenvoudig te laten verlopen kun je de portofoons voorzien van een barcode of nfc-tag. Scan de code bij uitgifte en retourname en je bent klaar.

i

Rapporten & badges

Met de ingebouwde rapport generator kun je zelf rapporten en overzichten maken. Ook bestaat de mogelijkheid om een ID-badge te genereren voor mederwerkers met hierop een QR-code t.b.v. scanning.

SMS integratie

Stuur een sms naar alle portofoon bezitters wanneer er bijvoorbeeld een storing is en er geen portofoon verkeer mogelijk is of wanneer iemand per portofoon niet bereikbaar is.

Software

Software kan eenvoudig geinstalleerd worden op een laptop incl. database of de database centraal plaatsen op een server. Standaard geschikt voor 5 gelijktijdige gebruikers.

Gemakkelijk en eenvoudig portofoon registratie, uitgifte en retourname

Met onze software, !PORTO-LITE, kunt u moeiteloos uw portofoon plan vooraf opzetten en voorbereiden. Tijdens het evenement snel en gemakkelijk portofoons en accessoires verstrekken en retourname. Direct inzichtelijk wie-over-welke portofoon beschikt.

Portofoon uitgifte & retourname

Communicatie is cruciaal tijdens je evenement en kan zelfs van levensbelang zijn. We kennen allemaal de situatie dat je totaal géén mobiel telefoon bereik hebt op je evenement, -ondanks de extra zendmasten. Portofoons met gecentraliseerde regie of meldkamer biedt uitkomst.

Gebruik je portofoons dan is het belangrijk voor je organisatie en hulpdiensten om inzicht te hebben in o.a. de kanaal indeling, wie-moet-over-welke-kanalen beschikken, wie heeft een portofoon met welke accessoires. Zaken die je vooraf goed kunt voorbereiden om tijdens je evenement de uitgifte en inname vlekkenloos te laten verlopen.

De software helpt je om zaken gestructureerd te registreren ter voorbereiding van het evenement. Tijdens de uitgifte van portofoons heb je direct inzichtelijk wie-welke-portofoon dient te ontvangen, inclusief kanaal indeling en accessoires.

Het inrichten van de software bestaat uit onderstaande processen:

  • kanaal indeling vastleggen
  • type accessoires vastleggen
  • portofoons voorzien van NFC-tags
  • portofoons registeren NFC-tag koppelen aan portofoon
  • medewerkers gegevens registreren
  • portofoons, kanalen en accessoires koppelen aan medewerkers
  • uitgifte/retour module gebruik voor uitgave portofoons
  • SMS integratie

Registratie proces

Je portofoon plan vooraf opzetten zodat alles klaar is voor gebruik

Portofoon verkeer tijdens een evenement is cruciaal en dient goed opgezet worden. Wie dient er allemaal een portofoon te krijgen, welke accessoires heeft iemand nodig, de kanaal indeling, aan wie is welke portofoon uitgeleend of is een portofoon al ingeleverd.

Met behulp van onze software kun je de voorbereidende werkzaamheden vooraf uitvoeren en hoef je tijdens het evenement alleen nog de uitgifte en retourname te faciliteren.

Je gebruikt een aantal standaard tabellen voor bijvoorbeeld medewerkers, afdeling, subafdelingen, kanaal indeling of beschikbare accessoires. Vervolgens kun je portofoons en accessoires toekennen aan je medewerkers. 

 

Uitgifte & retourname

Eenvoudige uitgifte en inname van portofoons & accessoires

Alles portofoons en accessoires (assets) kunnen voorzien worden van een unieke NFC-tag of barcode ter identificaties.

Uitgifte proces:

  • medewerker meldt zich bij de portofoon uitgifte
  • medewerker opzoeken in systeem op basis van naam of ID-badge *
  • in systeem staat vermeld welke portofoon nummer en accessoires medewerker heeft
  • scan nfc-tag portofoon / accessoires en uitgifte is geregeld

Inname proces:

  • medewerker meldt zicht bij de portofoon uitgifte
  • scan nfc-tag portofoon / accessoires en inname is geregeld

Tijdens de inname zie je direct welke accessoires ingeleverd dienen te worden.

* het is mogelijk om vanuit het systeem ID-badges te printen met barcode of nfc-tag. Je kunt kiezen uit plastic cards of papieren badges. Het ontwerp van de badge kun je zelf vorm geven.

    SMS integratie

    Stuur een sms naar portofoon gebruikers wanneer deze niet bereikbaar is of bij storing.

    Hoe kan ik medewerkers toch bereiken wanneer er bijvoorbeeld een storing aan het portofoon netwerk of centrale is, of een storing aan het toestel van medewerker. Hiervoor hebben wij een SMS integratie ingebouwd. Je kunt een standaard SMS bericht naar een enkele medewerker sturen of naar alle medewerkers. De SMS berichten kun je zelf samenstellen inclusief de geregistreerde gegevens waardoor een SMS bericht een persoonlijk karakter krijgt.

    Om een SMS bericht te kunnen verzenden heb je nodig:

    • internet verbinding
    • SMS credits

    Zolang je over voldoende SMS credits beschikt kun je SMS berichten versturen. Je hebt tevens de mogelijkheid om te kiezen voor een standaard of push bericht. Een push bericht is direct op de mobiele telefoon zichtbaar zonder dat je de sms applicatie hoeft te openen, -in tegenstelling tot een standaard SMS bericht.

    huur software

    € 499,-

    Tation ullamco laboris aliruis commodo conseruat irure dolor renrehen derit volustate velit esse.

    Specificaties / informatie:

    Geschikt voor Windows 7 en hoger (geen Apple iOS)

    Lokale installatie software

    Lokale database

    Standaard gebruiks periode is 7 dagen

    Exclusief printers, badges/polsbandjes, on-site support

    Software is minimaal 7 dagen voor aanvang van het evenement beschikbaar incl. ondersteuning.

    HUUR PRINTERS / ID-badge

    Voor het printen van ID-badges kan gebruik worden gemaakt van thermische printers of kleuren inktjet printers. Deze kunnen tevens bij ons gehuurd worden.

    Op aanvraag

    BARCODES / NFC-TAGS

    Wij geven de voorkeur aan NFC-tags in de de vorm van een ronde transparante sticket. Om NFC-tags te kunnen lezen heeft een NFC reader nodig. Deze kunnen wij samen met de tags leveren.

    Op aanvraag