!VENTDESK, meest complete
platform voor je evenement
Meest uitgebreide event management oplossing. Ontwikkeld op basis van ruim 35 jaar praktijk festival ervaring.
De functionaliteiten
Onze software oplossingen en diensten. Standaard is onze software Nederlandstalig. Wanneer we gebruik maken van databases in de cloud staan deze altijd in een gecertificeerd datacenter in Nederland of Duitsland.
De basis
Je kunt onbeperkt producties definieren met productie specifieke zaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan toegang/parkeer accreditaties, toegang zones, faciliteiten, functies, toegangs gebieden, leveranciers management, portofoon registratie en uitgifte.
Gasten
Online registratie van gasten. Ontwerp, toekennen en verzenden van accreditaties. Toekennen toegang op dagen, zones en tijden.. Receptie modules voor ontvangst gasten, scannen accreditatie en printen bandjes, diner bonnen enz.
Hardware house
Definieer je magazijn op je lokatie. Uitgifte van materialen zoals gereedschappen, gators, manitou, scooters enz. Materialen kunnen voorzien worden van nfc-tags.
In/uit scannen materialen, printen crew badges, enz.
Crew
Online registratie / aanmelding van crew, koppeling aan functies en daarbij behorende faciliteiten, toegang, catering, toekennen faciliteiten, accreditaties, in-en uit checken tijdens het evenement, uren registratie.
Pers
Online aanvraag / toekennen pers accreditatie. Toekennen en printen polsbandjes / perskaart. Verzenden accreditaties. Ontvangst en uitgifte verloopt via receptie modules.
Horeca
Grip op je actuele voorraad voor de horeca is belangrijk. Je wilt niet 30 minuten voor einde van het evenement alle horeca punten bevoorraden. Bestellen via de bestel app incl. voorraadbeheer
Leveranciers
Online registratie / aanmelding van leveranciers. Registratie van voertuigen en personeel, koppeling faciliteiten, toegang. Upload productie specifieke documenten. Definieren leveranciers controles,. in/uit checken, uren registratie enz.
Artiest
Registratie artiesten, inventarisatie riders, toekennen kleedruimte, hotels, intern transport (runners), polsbandjes meal tickets enzovoorts.
Artiest
- je krijgt ALLE functionaliteiten ;
- je bepaalt zelf wat je gebruikt;
- géén kosten per module;
- géén setup kosten;
- géén kosten per verzonden e-mail;
- géén kosten per gebruiker;
- géén beperking op registraties;
- incl. support (‘s avonds/weekenden)
Beschikbaar 2026
!VENTDESK is ontwikkeld met meer dan 35 jaar eigen festival ervaring. Daarnaast is onze bestaande oplossing op veel grote festival gebruikt de afgelopen 20 jaar. Wij weten wat er speelt, hoe de praktijk er uit ziet, waar de valkuilen zitten en vooral hoe we ze kunnen voorkomen/oplossen.
Niets is mooier dan samen ontwikkelen op basis van onze en jouw ervaring, met en door mensen uit de praktijk…en vooral goed luisteren.
De nieuwe versie van !VENTDESK, wordt momenteel compleet nieuw ontwikkeld en waarin we de wensen van onze klanten uiteraard meenemen. !VENTDESK is getest en gereed voor het seizoen 2026. Functionaliteiten waarvoor we eerder losse oplossingen hadden worden nu ondergebracht in de nieuwe versie.
De losse applicaties worden eveneens opnieuw ontwikkeld en zullen ook beschikbaar blijven.
Bij de lancering van !VENTDESK wordt ook de daarbij behorende website gepubliceerd. Hierop vindt je dan alle informatie, tips & trucs, faq, forum, prijzen en de roadmap. Voor de roadmap 2026/2027 we hebben nog enkele leuke functionaliteiten en ideeën.
Niet onbelangrijk…wat kost het?
Over onze prijzen zijn we transparant. Immers wil je weten waar je aan toe bent en geen achteraf verrassingen.
We zien te vaak dat het een wirwar van prijzen is. Een aparte prijs voor module A, en vervolgens weer voor modules B en C en oh ja…kosten per verzonden e-mail of je betaald extra kosten wanneer je meer registraties doet.
Dat past allemaal niet bij ons en ook géén langlopende contracten of kleine lettertjes. Wij kiezen voor het meest flexibel prijs plan, namelijk all-inclusive. Wij houden niet van bijkomende kosten of beperkingen. Waarom extra betalen voor verzonden e-mail berichten….onze mail server staat er toch …dus gebruik hem maar.
Wat krijg je dan?
- je krijgt ALLE functionaliteiten/modules ter beschikking gedurende het gebruik;
- je bepaalt zelf wat je wel of niet gebruikt;
- géén extra kosten per module;
- géén setup kosten;
- géén extra kosten per verzonden e-mail;
- géén extra kosten per gebruiker van het systeem;
- géén beperking op aantal registraties;
- inclusief support/helpdesk/telefonische ook ‘s avonds/weekenden;
- optioneel is on-site support.
Maar we gaan nog verder…
Heb jij straks een goed idee als toevoeging op !VENTDESK dan gaan we dat samen bekijken en bespreken. En als wij ook enthousiast zijn (dat is al snel) dan gaan we kijken we hoe we dit kunnen ontwikkelen/integreren. Vervolgens komt het voor alle gebruikers gratis beschikbaar. Zo bouw je zelf mee aan de functionaliteiten van !VENTDESK.
Helaas kunnen we op dit moment nog geen bedrag noemen maar we doen er alles aan om het voor jou als evenementen organisator interessant te houden/maken. Immers is alles al duur genoeg geworden.