Telefoon

+31(0)6 23 11 10 67

E-mail

info@eventsoft.nl

!TRANSPORT voertuig
registratie

Voertuig registratie, in/uit checken en direct inzichtelijk welke voertigen on-site zijn.

De functionaliteiten

Onze software oplossingen en diensten. Standaard is onze software Nederlandstalig. Wanneer we gebruik maken van databases in de cloud staan deze altijd in een gecertificeerd datacenter in Nederland of Duitsland.

Registratie

Online aanmelden van voertuigen door leveranciers inclusief registratie chauffeurs gegevens. Eventueel toekennen/uitgifte van P-stickers, polsbandjes en printen kenteken scan sheet.

Standaard tabellen

Er wordt gebruik gemaakt van een aantal tabellen om de invoer te vereenvoudige en te standaardiseren. Denk bijvoorbeeld aan het type voertuig, parkeer locaties, faciliteiten enzovoorts.

QR-code of NFC-tag

Scan het kenteken formulier bij binnenkomst/verlaten van het terrein. Dit geeft je direct inzicht wie op het terrein aanwezig is of verlaten heeft. Inzetten van kenteken herkenning is eveneens mogelijk.

Kenteken kaart

Ontwerp zelf je kenteken-kaart en koppel deze aan een type voertuig. Integreer barcode voor het IN/UIT scannen. Toepassen van RFID-tags en automatische scannen behoort eveneens tot de mogelijkheden.

SMS integratie

Bij calamiteiten kunt u alle chauffeurs een sms sturen. Of één specifieke chauffeur omdat hij bijvoorbeeld foutief geparkeerd staat.

Je eigen ontwerp

Met de ingebouwde rapport generator ontwerp je zelf de lay-out voor overzichten, kenteken kaart, polsbandjes of badges. 

Moeiteloos voertuig registratie, in/uit scannen voertuigen en meer….

Met onze software, !TRANSPORT, kunt u moeiteloos voertuigen aan laten melden door leveranciers, kentekens registreren, in/uit scannen en direct inzicht in welke voertuigen/chauffeurs aanwezig zijn op het terrein. Met één klik kunt u alle chauffeurs een sms versturen bijvoorbeeld bij calamiteiten of ter informatie.

Een gestroomlijnd registratie proces

Heb direct inzicht welke leveranciers aan-en afwezig zijn op je evenementen terrein. Geen onbevoegden maar alleen aangemelde leveranciers. Heb je een beperkte capaciteit in je backstage/opbouw terrein dan is gecoördineerde toegang belangrijk.

Geen leveranciers die even snel iets komen leveren wanneer het hun uitkomt maar jouw backstage al vol staat.

Vooral tijdens de op en afbouw van een evenement zijn er veel verkeersbewegingen. Heb je enig idee welk voertuig of trailer bij welke leverancier behoort. Of mag het voertuig wel op dat moment aanwezig zijn voor te laden/lossen. 

Definieer verschillende type voertuigen zoals vrachtwagen, oplegger, personenauto, koerier, crew enz. Ontwerp verschillende kenteken formulieren en koppelen aan het type voertuig. Per kenteken formulier kun je een eigen tekst/codering gebruiken, bijvoorbeeld voor de aanduiding waar voertuigen van het type crew dienen te parkeren.

Het inrichten bestaat uit onderstaande processen:

  • type voertuigen definiëren
  • faciliteiten definiëren
  • ontwerpen maken voor A4 kenteken kaart met barcode
  • leveranciers registeren
  • interne contactpersonen registreren en koppelen aan leveranciers
  • registratie voertuigen & koppelen aan leverancier

Registratie proces

Leveranciers vooraf registeren zodat zij alle benodigde faciliteiten en instructies hebben/krijgen.

Door het komen en gaan van leveranciers tijdens de op-en afbouw fase van een evenement is het vaak onoverzichtelijk wie nu echt aanwezig dient te zijn of is. Op steeds meer evenementen richten we buiten het evenementen terrein een apart leveranciers receptie is.

Dit met als doel ervoor zorgen dat een leverancier VOORAF over alle benodigde faciliteiten zoals parkeerstickers, polsbandjes, enz. beschikt wanneer hij bij het terrein aan komt. Dit voorkomt onnodige discussies bij de toegang tot het evenementen terrein. Een kleine moeite en een heel groot gemak voor de organisatie en leveranciers.

Je ontwerpt tevens een kenteken formulier (per type voertuig als je dat wilt) met barcode die voor de vooruit geplaatst kan worden. Bij aankomst en vertrek kan deze gescand worden zodat je een actueel overzicht hebt van de voertuig status.

 

IN & UIT scannen

Alleen toegang wanner het voertuig is voorzien van een kenteken formulier met barcode.

De leverancier heeft alleen on-site toegang wanneer hij over een kenteken formulier beschikt en zichtbaar achter de voorruit heeft liggen. Bij aankomst wordt de barcode gescand en is de scan status voor dit voertuig IN…oftewel hij is on-site.

Bij het verlaten wordt de barcode opnieuw gescand en de scan status op UIT gezet. Je kunt nu precies ziet welke voertuig IN (aanwezig) of UIT (afwezig) zijn.

Tevens wordt de scan historie bewaard zodat je precies per voertuig kunt zien wanneer zijn aanwezig/afwezig waren.Wanneer een voertuig bijvoorbeeld foutief staat geparkeerd kun je gemakkelijk op basis van het kenteken en/of barcode achterhalen bij welke chauffeur dit voertuig hoort.

Ook een handig hulpmiddel voor de security wanneer zijn zaken constateren met betrekking tot het voertuig en contact op kunnen nemen met de  leverancier of chauffeur.

    SMS integratie

    Stuur een sms naar één of alle chauffeurs bij een belangrijke mededeling.

    Soms is het belangrijk om alle chauffeurs in één keer te bereiken. Bijvoorbeeld bij een calamiteit of een belangrijk mededeling m.b.t veiligheid of parkeren. Hiervoor hebben wij een SMS integratie ingebouwd.

    Je kunt een standaard SMS bericht naar een enkele of alle chauffeur sturen. De SMS berichten kun je zelf samenstellen inclusief de geregistreerde gegevens waardoor een SMS bericht een persoonlijk karakter krijgt.

    Om een SMS bericht te kunnen verzenden heb je nodig:

    • internet verbinding
    • SMS credits

    Zolang je over voldoende SMS credits beschikt kun je SMS berichten versturen. Je hebt tevens de mogelijkheid om te kiezen voor een standaard of push bericht. Een push bericht is direct op de mobiele telefoon zichtbaar zonder dat je de sms applicatie hoeft te openen, -in tegenstelling tot een standaard SMS bericht.

     

    huur software

    € 699,-

    Tation ullamco laboris aliruis commodo conseruat irure dolor renrehen derit volustate velit esse.

    Specificaties / informatie:

    Geschikt voor Windows 7 en hoger (geen Apple iOS)

    Lokale installatie software

    MySQL database (keuze uit cloud of on-premise)

    Standaard gebruiks periode is 7 dagen

    Exclusief printers, badges/polsbandjes, on-site support

    Software is minimaal 7 dagen voor aanvang van het evenement beschikbaar incl. ondersteuning.

    HUUR PRINTERS

    Voor het printen van badges kan gebruik worden gemaakt van thermische printers of kleuren inktjet printers. Voor polsbandjes kunnen alleen thermische printers gebruikt worden.

    Op aanvraag

    RFID WINDSHIELD TAGS

    RFID Windshield tags zijn speciaal ontwikkelt om voertuigen te voorzien van een RFID-tag. Met een reader dan dan automatisch het voertuig gedetecteerd worden.

    Op aanvraag